HTML

2008.04.17. 15:12 prolitika

A magyarok nyilai

Sokáig törtem a fejem, megnézzem-e. Fenntartásaim vannak a HírTV-vel kapcsolatban. Épp odatévedtem, Civil kaszinó című műsor. Pesty Fekete Doboz Úr, Ulrich atya, Huth Gergely, Mráz Ágoston megváltják a világot.

Origóban a jegyiroda újfasiszták által történő felgyújtása szerepelt. Érdekes, hogy ők négyen még felülmúlják a parlament jobbik oldalát. A neonáci veszélyt sikerült visszavezetniük Gyurcsányra, hiszen neki állt érdekében elterelni a figyelmet a tényleges gondokról. Majd sikerült Schrödert is belekeverni, ő a legfőbb gond itt. Persze tulajdonképp nincs is neonáci veszély, hiszen ezek csak balhézóak, de mégis van, de mégis nincs. Persze mégiscsak el kéne dönteni, hogy most akkor mi van. Mit gondolnak.

Nos, a Gárda akár a titkosszolgálatok által felbújtott elterelő hadművelet is lehet Fekete Doboz szerint. És csak kimondja a kulcsát a dolognak: a Fidesznek jobban el kellene határolódnia a szélsőjobbtól. Akkor tegye meg, legyen kedves. Sőt, szerintük igazándiból Gyurcsány a náci, hisz egy olyan villában él, amit nácik koboztak el zsidóktól. Tessék azonnal megvizsgálni, kinek a házát ki kitől kobozta el, és aszerint költözni. Sőt, mindenki feláll libasorba, és majd kiutalunk nekik lakást. Amelyik lakáshoz, házhoz pedig bármilyen köze volt valaha akár zsidónak, akár nácinak, akár komcsinak, azt lerombolni, felszántani, sóval beszórni.

A jobboldal, a jobboldali közélet miért nem a valós gondokkal foglalkozik? Miért kell a Gyurcsány házán lovagolni? Igenis, van fasiszta veszély, hiszen gránátot, meg Mazeltov, bocs, Molotov-koktélt dobálnak. Álljunk ki ellenük, igenis, csináljunk felvonulást, és lássunk szívesen mindenkit ezeken, akár Fidesz-párti, akár Gyurcsány-párti, akár Navracsics, vagy maga Schweitzer József, aki ott van, tesz máris valamit a fasizmus ellen. Ha nem megy el Gyurcsány, akkor kikiiáltják fasiztának? P. F. Doboz szerint Schröder csakis azért volt ott, mert Németország túlkompenzál. Schrödernek magánvéleménye nem lehet, magánemberként nem jelenhet meg sehol, hiszen mióta politikus, azóta megszűnt a személyisége. Maga Németország jött el személyesen. Ha-ha.

Ide-oda ingázunk megint, határozottan nem ítélik el a nácizmust, nem is valós jelenség, ha meg mégis, akkor Gyurcsány tehet róla. Hiszen ő egy kommunista, fasiszta, háromperhármas náci judaista. Ő minden rossz eredője.

A végén, mintegy hab a Torgyán, retardált kamasznak nevezi Pesty a magyar demokráciát, minden rosszat elmond róla, pattanás, körömrágás...ezek egy nagy hazafi szavai. És az a csúnya nemzetellenes baloldal...

124 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://prolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr20430026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carnivora (törölt) 2008.04.17. 15:40:11

naív hülye baromsága ... minek van ilyen az index címlapon?

ergerf · http://valami.hu 2008.04.17. 15:44:47

mekkora iDióta ez, ütöttek már agyon valakit azért mert zsidó avgy cigány vagy néger az országban? nem. ellenben magyart IGEN! UGYHOGY TAKARODJÁ ANYÁDBA RÖVIDEN. náciveszély hülye.. feriéknek is az országgal kéne foglalkozni

hkori 2008.04.17. 15:50:23

Nem Magyar Gárda hanem Kazár Gárda. Látva vezetőséget.

sto 2008.04.17. 15:52:16

nácizmus, fasizmus itt????
rohadt unalmas már h ha vmi nagy sz@r kezd lenni ferencék háza táján azonnal előveszik a jól megszokott kis rigmusokat...
és ehhez még a bukott Schröder is asszisztál...kész röhej-ahogy ez a blog is

hkori 2008.04.17. 15:52:29

Vagy Szefád Gárda.

W Joe 2008.04.17. 15:52:42

"A mogyorók nyúlai"

hkori 2008.04.17. 15:54:03

Akarom mondani Szefárd Gárda.

heszusz 2008.04.17. 15:54:33

jó post, nekem tetszik

ergerf: mikor nem adnak jegyet, HA nem adnak, mert ez se derült ki, hogy benn mivolt, mert a kislány ugye mást írt a panaszkönyvbe, mint amit mondott(érdekes) akkor te is biztos molotov-koktélokkal dobálózol? gratulálok... a sok hülyekurváramagyarembervagyok meg még el is megy tüntetni basszus, amivel kiáll amellett is, hogy milyen jó fölgyújtani a helyet... beszarok, hogy ennyi pesszimista hülye él itt... csak mert kurvára magyarnak kell lenni... ja meg ugye kurvára utálni kell mindenkit, akinek nem kopasz a feje, nem vett magyargárda pulcsit, meg nem issza tegezből a kumiszt minden reggel... pff szánalmas ez a "mi nem vagyunk fasiszták" szöveg... bár ugyse hiszi el senki :) hehe

mr_apricot 2008.04.17. 15:56:56

ahh, mekkora megkönnyebbülést okoz megtudnom, hogy kis hazánkban valójában a demokráciát lelkesen védelmező antifasiszták dobálnak Molotov-koktélokat!

sto 2008.04.17. 15:57:34

Jah, és csak egy jótanács...qvára nem kéne tovább provokálni a jónépet, mert még ez a jámbor magyar is besokall egyszer, oszt akkor tényleg lehet ijedezni meg ajvékolni...

vorp 2008.04.17. 16:01:16

kocsma komment.

AI 2008.04.17. 16:01:32

Szeretem az ilyen egyposztos blogokat. Szánalmas hülyemarha provokátor, maradtál volna a lepedőn amikor még csak fejed s farkad volt.

Amúgy megfigyeltétek, hogy az index cimlapra tesz minden szart, ha zsidóznak/cigányoznak benne?

Sorokin 2008.04.17. 16:02:18

Menj, rajzolj transzparenst és csinálj felvonulást!
Addig sem írod a marhaságaidat.

Bit Rot 2008.04.17. 16:04:53

A mai napig NEM TUDJUK, hogy KI dobott molotov koktélt.

Lehet, hogy a jobboldal, lehet, hogy a baloldal, lehet, hogy a nemzetbizt.

Addig NE ítéljünk!

Mike36 2008.04.17. 16:04:57

és csúnya parlament ellenes jobboldal
ahogy Deberceni is meírta még 2006-ban

2008.04.17. 16:05:23

KÖCSÖG GÁRDA.

hkori 2008.04.17. 16:05:34

Budapesttől meg kellene vonni a fővárosi rangot. Gazdasági központ lehetne mint New York vagy Sydney de nem a közigazgatás központja. Ez után senkit nem érdekele ez a cirkusz ami ebben a balkáni gettóban van. Győr, Székesfehérvár pont jó lenne.

Mike36 2008.04.17. 16:06:22

ergerf!

kár itt hazudozni, vertek már meg embereket a származásuk miatt
és a drága komáid voltak, akiket annyira védsz

Alfonzhal 2008.04.17. 16:07:59

Debrecent vagy Aradot fővárosnak!

alfa 2008.04.17. 16:08:11

Hülye vagy öcsém. Index cimlap mi? LOL keress inkább egy nöt, jobb mint egy ilyen szar blogot kiizzadni magadból.

Mike36 2008.04.17. 16:08:52

ja mindenki provokátor ha szidja a Hazafiakat, igaz?
akik hol hazafiak, hol maszop fizetett ügynökei
fél óránkénti váltással
ugye?

Hypo 2008.04.17. 16:12:29

A lenyeg, mindig mas tehet rola, mindig mas hazudik, mindig mas szitja ezt a tuzet mi??? Rohej, szep kis jovo ele nezunk ahol az orszag lakoi megint szethuznak pedig tanulhatnank a tortenelembol, magyarorszag mindig akkor volt a topon amikor a lakoi osszefogtak

hetman84 2008.04.17. 16:13:34

Most fasiszta v náci nem ugyanaz nagyon nem. A fasisztásk között voltak olasz zsidók is nem kis pozikban nem kevesen.

alfa 2008.04.17. 16:13:36

Majdnem két százalékkal csökkentek a reálkeresetek
Index
|
2008. 04. 17., 10:10 | Frissítve: 3 órája

Még mindig csökkenek a reálbérek, az infláció gyorsabban nő, mint a keresetek.


Erröl blogolgass kiskoma, ha valós problémákkal akarsz foglalkozni, nem agitprop pöcsveréssel. Vagy ez már túl prolitikai dolog?

barangolo 2008.04.17. 16:14:05

Mielőtt tovább anyáznánok: a kirakatüveget is beverték, el is kapták őket, aztán kuss.
Miért? Kik voltak?
Az, hogy ki kit ver meg eléggé hűlye érvrendszer... rendszeresen találkozom ortodox zsidókkal a belvárosban, viszont este nyolc után nem szívesen sétálok a Rákóczi tér mögött...

olvasó 2008.04.17. 16:14:56

Hallgattad volna inkább a Bolgár úrékat, aza neked való!

Gábor 2008.04.17. 16:16:34

Én voltam fasiszta érzelmű, nagyapám pedig hitler oldalán harcolt sajnos. Viszont ma már tisztán látom, hogy az életemben akkor volt a legsötétebb. Tapasztalatból tudom, hogy ezeket a jobbra csúszott embereket észérvekkel nem lehet meg győzni. Eszük nincs csak gyűlölni, tudnak és vallják, hogy bármit elérni csak erővel lehet. A börtön számukra nem megoldás mert hőst csinálunk belőlük. Csak egy megoldás lenne számukra ha száműznék őket mondjuk egy lakatlan szigetre. Vagy mondjuk iránba.

errtgv 2008.04.17. 16:17:03

zsidó gárda az van
fasisztázó gárda az van(jó nagy és szinte mind zsidó)

most is ez az élet menete, (a cigányok mért nem vitték már al azokat a fém cipőket?)
remélem már mind megdöglik egyszer (vénségében)
oszt vége lesz már ennek a nyavajgásnak,

mindenkit érnek sérelmek van akit kevesebb van akit több, de ez már túl zás

(egyébként kurcsány reakciója egyérteműen figyelem elterelés volt)

Schröder meg nem tudja mit beszél, 30-40 évig nem is volt baj náluk a zsidókkal, mégha szét is volt bombázva Ném.orsz. jobban éltek mint 2.vh-ig egyből, tiszta véletlen)

ekkerjoz 2008.04.17. 16:21:29

A blog címe zseniális.

baszki 2008.04.17. 16:23:46

Kit a fenét érdekelnek a zsidók? Nem kell velük foglalkozni, nem kell nekik válaszolni, le se kell őket szarni és akkor nem folynak a vízcsapból is. Ez az egész csak arra jó, hogy néhány megélhetési zsidó verje a nyálát. Az én zsidó ismerőseim kimondottan utálják őket és idegesebbek tőlük mint egy vérnáci.

Mike36 2008.04.17. 16:24:00

zsidó gárda? na ez új

kaczor 2008.04.17. 16:24:33

vacak gyurcsányista agitprop.

sto 2008.04.17. 16:27:02

zsidózsidózsidó....ez zsidózás? :)

a cipőket amúgy már az első körben ellopták-biztos a magyarok nyilai,vagy a rendőrpalotaszétlövők, esetleg a zsidó gárda, vagy a szlovák terroristák...de izibe' vissza is lettek pótolva...

prolitika 2008.04.17. 16:27:06

Máris lehet szelektálni, ki az, aki kultúráltan tud írni, meg aki nem. Jobbosok véleményét is szívesen fogadom, míg az nem lekezelően "kiskomázik" meg egyéb furcsa módon ír. Nem fogom kimoderálni őket sem. Magukat minősítik.

potyesz 2008.04.17. 16:28:03

Cserépfalut fővárosnak!

Mike36 2008.04.17. 16:29:57

a jobboldal Mo-n vonzza a sérülteket :)

gaborpesti 2008.04.17. 16:30:09

"ellenben magyart IGEN!"

Példát mondanál? Biztos hogy azért mert magyar volt? Biztos hogy az volt? Mi van hogyha a baloldalra szavazott igy nem is volt az?

Mi van hogy ha nem azért mert magyar volt hanem mert gyenge volt és volt nála pénz vagy mert részeg, vagy mert haragosa volt? Vagy csak beszólt? Vagy beszóltak neki és visszaszólt?

prolitika 2008.04.17. 16:30:40

Én nem neveztem senkit seggarcnak, sem hasonlónak. Ilyen egyszerű. Ha olyan hazafi vagy, akkor a szerinted helytelen gondolkodásomat észérvekkel próbáld meg megváltoztatni.

Chicano 2008.04.17. 16:31:37

"A jobboldal, a jobboldali közélet miért nem a valós gondokkal foglalkozik?"

És te miért nem. Vazze, neked ez a legnagyobb problémád? Nézz már körül, esik szét minden ebben az országban. És nem a fasiszták miatt. Azok léte nem ok hanem következmény. Az elmult 6 év kormányzásának (vagy inkább a kormányzás hiányának) az eredménye.

prolitika 2008.04.17. 16:31:58

Külföldön fordulnak elő sajnos magyarok elleni erőszakos cselekmények, származásuk miatt. Mélyen elítélendő, undorító (bűn)cselekmények.

pokesz 2008.04.17. 16:32:00

Akartam írni, de közben rájöttem, hogy minek. Ebben az országban már rég felesleges bármit is mondani, mert a szavak, a gondolatok már nem számítanak, csak a gyűlölet, az aggresszió. Elég elolvani ezt a pár kommentet, ami itt született.
Az olyan, mint én, aki még hisz a gondolatokban, az érvekben, aki szeretne egy gyújtogatás, verés, kiabálás, anyázás nélküli városban, országban élni, az jobban jár, ha máshol keresi a nyugalmát. Hiszen lehet még ennél is rosszabb, úgy látszik:
"ah, és csak egy jótanács...qvára nem kéne tovább provokálni a jónépet, mert még ez a jámbor magyar is besokall egyszer, oszt akkor tényleg lehet ijedezni meg ajvékolni..."
Tényleg no komment.

prolitika 2008.04.17. 16:34:19

Chicano: ez egyik gond, létező gond. Nem az elmúlt 6 év következménye ez, nem úgy volt, hogy 6 éve jöttek a szocik (korántsem imádom őket, bár ezt hiába mondom, mert ugye a jobbosok közül páran azt az egykori elvet vallják, hogy aki nincs velünk, az ellenünk...), és hirtelen pattantak elő a szélsőjobbosok.

KoenBp 2008.04.17. 16:35:31

Számomra magyarabbnak számít a kínai a házban -mert udvariasan köszön, mert nem jár koszos ruhában- mint a kopaszra borotvált szarképű 18 éves kövér kis geci bűzölgő fekete bakancsban, üveg sörrel a kezében.

Jó lenne ha idejében lépne a kormány és nem járatnánk le az egész kurva világ előtt magunkat azzal, hogy hagyjuk hogy az a párszáz ócska bugris szarházi verje a mellét és mostmár hetente gyülekezzenek mindenféle szánalmas okra hivatkozva.

Elég a fasiszta csőcselékből végre.

prolitika 2008.04.17. 16:36:43

Alfa! Megengeded, hogy arról blogolgassak, amiről szeretnék?:)

prolitika 2008.04.17. 16:38:45

Arra nem gondol senki, hogy a külföldi befektetők a belpolitikai balhék miatt kerülik az országot? Amihez nem kicsiben járult hozzá a gyújtogatós, kődobálós virtus...

ellenforradalmÂr 2008.04.17. 16:44:05

Már minden nap lesz egy ilyen poszt?

12 egy tucat ezekből a demagóg posztokból.

Milyen fasisztaveszély?
Mikor bántottak itt egyetlen zsidót is csak azért mert zsidó?
Bántanak nálunk négereket?
Bántanak nálunk cigányokat? (fordítva annál inkább)

Na ennyit a nagy veszélyről, szajkózzátok csak, hátha ti magatok is elhiszitek ezt a baromságot.

A zsidók Magyarországon már többször is kijelentették, hogy köszönik szépen jól érzik magukat ebben az országban függetlenül attól, hogy magyarok, vagy külföldiek.

prolitika 2008.04.17. 16:49:37

AI -gratulálok. Ügyes gyerek vagy, szép szókinccsel. Kazinczy elbújhat :)

pokesz 2008.04.17. 16:50:53

Egyébként tényleg hiba fasizmusról beszélni. Ezek az emberek nem azok. Egyszerűen csak a gyűlölet táplálja őket, mert másuk nincs: se tehetségük, se tudásuk, se szeretetük, semmi, ami felül tudna kerekedni a zsigereiken. Ha nem lennének zsidók, cigányok, komcsik, négerek, homokosok, akkor is találnának maguknak valamit, valakiket.
Úgyhogy hívjuk ezentúl gyűlölködőknek őket, és ahogy elnézem itt a kommentek színvonalát, sokan vannak belőlük itt is.

XSun (törölt) 2008.04.17. 16:53:44

Halkan jegyzem meg, ezekszerint a kopasz csávók meg a kurucinfós fickók is mind balos provokátorok.
Mert ugye az ügy azzal kezdődött hogy a sértett hölgyemény a kurucinfón világgá külrtölte hogy milyen megalázás érte és különben is a rohadt zsidó nénikéjüket.....
Ezek után jött a molov.
Erre fel a kurucinfó szerkesztősége és úri közönsége majdnem elélvezett a gyönyörtől és ennek hangot is adtak.

prolitika 2008.04.17. 16:54:30

Naná! Gyurcsány fizet. Ki más. Hogyne. És még Marx is. Sőt, Lenin, hiszen ő él.
Írtam rosszat a jobboldalra. Direkt erre voltam kíváncsi, hogy mikor leszek ronda szoci :) Írtam, hogy szeretem Gyurcsányt, és egyetértek Kókával, Fodorral, Hillerrel, stb? Nem szeretem őket sem.

prolitika 2008.04.17. 16:56:08

Egyre megkérek mindenkit. Az obszcén szavakat kéretik kerülni. Ki lehet fejezni másképp is, ha nem értünk egyet.

vydámbarak 2008.04.17. 16:56:15

Szerintem meg,ha valami szélsőjobbos esménynek nagy negatív vísszhangja van a közvéleményben,akkor rögtön balos provokátorok a résztvevők,ha viszont nem elítélő a fogadtatás nagyon,akkor a zemberek mondták ki a véleményüket. Na persze ezt a dumát csak "Az Ember Aki Sosem Hazudott"-zshívei szopják be.

pillez54 2008.04.17. 16:57:05

bár nem értek mindenben veled egyet, jó ez a szöveg, mivel úgy gondolom, hogy csak akkor tudunk normálisan megérteni dolgokat, ha másik véleményét is meghallgatjuk. De azért, hogy veszély az túlzás. Remélem majd Gyurcsány nem fog elmenni a Csegevara emléknapra mint múltkor, mert akkor így ennek az anti-szélsőségességnek nem sok értelme lesz

vydámbarak 2008.04.17. 16:57:54

Az a zsöbetű meg hogy került oda? ...-hívei...

prolitika 2008.04.17. 16:58:50

Szatyis! Szándékozok majd írni arról is, milyen röhejesnek találom, hogy egyes MSZP-gyűlésen Internacionálét énekelnek. Mert szánalmas.

sto 2008.04.17. 16:59:40

azért, mert sokunknak tele van a tökünk, h a saját hazánkban nekünk van a legkevesebb jogunk, mi tartjuk el a sok élősködőt, és még minket oktatnak ki holmi gyurcsányok/kókák/hornok/paullendvaik a demokráciáról, meg a történelmünkről, akkor persze, tényleg csakis gyűlölködésről van szó, aha...ez ugyanakkora ostobaság, h bárkivel a bőre színe vagy a vallása miatt lenne probléma. de ha így könnyebb nektek, csak fasisztázzatok agymosottak...

megaLOL 2008.04.17. 17:02:31

nem.... nem engedik meg,hogy arról bloggolj amiről akarsz... mert nem azt irtad, hogy mekkora királyok azok akik eléggé ŐSMAGYAROK ahhoz, hogy legyen elég Árpád-vér az ereikben betörni a mocskos zsidók üzleteikbe... mást mersz gondolni, írni... ez nem megengedhető!!! örülj, hogy még "tűr a MAGYAR". Komolyan mondom már bánom, hogy 2 gyereket is be mertem vállani ebben a szégyenteljes országban!!!

ac 2008.04.17. 17:02:39

Miért van az, hogy valaki nemkomcsi=fasiszta vagy antifasiszta=komcsi? Én meg hova szaladjak?

höm 2008.04.17. 17:03:46

trianon sérültek vs. holokauszt sérültek.. :)))

ennyi.

amíg csak az egyik sérült szervezhet felülről, államilag támogatott meneteket, addig a másik alulról fog szerveződni, ami meg olyan lesz mint a nép maga...

mindenkinek van fájdalma ebben az országban, és az igazi bűnös az aki ezt nem akarja tudomásul venni...

pillez54 2008.04.17. 17:05:11

de most ne sajnáltassuk már magunkat hogy mien szar ez az ország, mert van egy pár lőzöngő és kész. ennél lehetne sokkal rosszabb! a többi demokrácia hol járt 20 év után? raf meg hasonló terrorszervezetek működtek iylen tájt! nekünk meg mi van? gárdánk aki pár százan vannak és menetelnek!

prolitika 2008.04.17. 17:05:28

Sto: amikor valakit lemocskoszsidóznak, erős a gyanú, hogy zsidó mivoltukkal van gondja a másiknak.

vydámbarak 2008.04.17. 17:05:49

Höm! Ne beszélj a nép nevében! Nyugodtan írd ugy:a nép egy része! Oké?

m_tron 2008.04.17. 17:05:50

magyarok nyilai = titkosszolgálat? Nem hiszem.
1998 elôtt kézigránátokat dobáltak, kocsikat robbantgattak. Az kinek az érdeke volt? Aztán egyszer csak vége. Nem hiszem, hogy a "balos" kormánynak köze volt hozzá.

pillez54 2008.04.17. 17:06:26

ha egymást szidjuk nem jutunk előre. Aki normális az elhatárolódik jobb és bal szélsőségtől és kész. De nem kell mindenkit így megcímkézni

prolitika 2008.04.17. 17:09:26

Milyen jó, hogy páran azért jöttek be, hogy elmondják, mennyire nem akarnak ilyen blogokat, és milyen kár ezekkel foglalkozni, de azért foglalkoznak :)
- az obszcén, becsmérlő kommenteket kiszórom. Függetlenül politikai nézettől.

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2008.04.17. 17:09:44

Nem olvastam kommenteket. Annyit tennék hozzá, hogy Gyurcsány nem vette a házat, amit zsidóktól koboztak el, hanem beházasodott azokhoz, akik elvették tőlük. Illetve azokhoz, akik "nem adták vissza". Lényegtelen. Erkölcstelen, aki ilyet tesz, aki meg emellett politikusnak is áll az idióta.

nasab 2008.04.17. 17:10:22

Mégis milyen külföldi befektetőkre gondolsz? Már semmi lényeges sincs MAGYAR kézben. /vallási és bőrszínbeli hova tartozás nélkül/
Össze kellene tartanunk, de ez sajnos történelmileg szinte lehetetlen, mert mindig van egy Júdás!

vydámbarak 2008.04.17. 17:11:41

Igy van Szatyis! Ne legyünk se komcsik,sem fasiszták,-oszt jónapot! Aki meg nem mondja,hogy azok a szélsőségek rosszra vezetnek,-nem a haverjaink.

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2008.04.17. 17:11:45

Ja, és fasiszta veszély nincs. Van egy párezer idiótánk, ezekkel kéne is valamit kezdeni, de azért én még nem nagyon hallottam olyat, hogy valakit megvertek volna, mert zsidó, vagy cigány. Ha hallok ilyet, én leszek az első, aki kimegy tüntetni, hogy: mi a kurva élet folyik itt?!

pillez54 2008.04.17. 17:11:54

azért hazafi nem egyenlő nácival. unom hogy nagyon közelít ez a két fogalom egymáshoz

sto 2008.04.17. 17:12:34

csúnya dolog mocskoszsidózni...épp úgy mint rohadtfasisztázni... kettősmérce, nem ismerős?
az úgynevezett liberálisok rögvest hörögni kezdenek ha az övéktől eltérő véleménnyel vagy csoportosulással találkoznak...hogy is van ez? kereszténységgel mocskolódni mennyivel elegánsabb, mint zsidósággal, hm?

pillez54 2008.04.17. 17:13:04

hasonló témákról indult blogom:
radicaluni.blog.hu

HAZAFI 2008.04.17. 17:13:30

szattyis, pont errol van szo... :(

höm 2008.04.17. 17:14:25

"vydámbarak 2008.04.17. 17:05:49 Höm! Ne beszélj a nép nevében! Nyugodtan írd ugy:a nép egy része! Oké? "

Vydámbarak tanulj meg olvasni Oké!!!

nem a nép nevében beszélek, csak a népről...
tekintettel arra, hogy a nép egy része bele tartozik a nép egészébe... (vagy mi?)

akárki 2008.04.17. 17:15:06

Ezt bírom az ilyen postokban! Ha egy ilyen megjelenik, rövid időn belül az összes rohadt fél- vagy egészfasista tetű szagot fog , odasereglik, zsezseg, körbenyálazza a blogot is meg a gazdáját is, osztja az észt és fel van háborodva. Broáááffffff...

pillez54 2008.04.17. 17:15:33

szóval határolódjunk el meg minden. én jobboldali vagyok és szeretem a hazámat, tehát természetesen a demokrata táborban lettem volna múlt pénteken. de ha egyszer majd olyanokra mint én is azt mondják hogy fasiszta vagyok akkor mérges leszek

prolitika 2008.04.17. 17:16:02

Sto! Kereszténységgel ritkán mocskolódnak. Aki mégis, az olyan is. Zsidózni nem (csak) vallás, hanem származás miatt szoktak.

sto 2008.04.17. 17:16:20

Még jó h HAZAFI kommentje egy cseppet sem obszcén... :) tékitízi mer' még agytolulás lesz a vége, oszt hurcibálhatnak egyik korháztól a másikig...

prolitika 2008.04.17. 17:17:55

Nasab! Végletes protekcionizmus, vagy kapitalizmus?

pillez54 2008.04.17. 17:18:50

azért ennek a blognak jó reklám volt ez a téma:D

HAZAFI 2008.04.17. 17:19:01

szattyis, nem gondolod, hogy talan egyik oldalon sem lett volna ott a helyed?
Miert politikailag kell donteni? Miert nem emberileg?
Miert nem hetkoznapi cselekedettekben vagy hazafi?
Van bt-d? Vasarnap afa bevallas...
Hajra. De tenyleg.

prolitika 2008.04.17. 17:19:29

Sto! Kösz, hogy szóltál, kerülte a figyelmem, moderálva a ronda beszéd.

Grange 2008.04.17. 17:20:18

Teljesen felesleges egymást szapulni, a gondokat valahogy másként kellene orvosolni, mintah mindenki ugyanazt szeretné de ugy hogy a másik dögöljön meg,
vannak azonban fura dolgok,
az egyiptomiak is a zsidokat üldözték,
aztén a görögök sem szerették őket,
rómaiak is kergették őket, aztán a középkorban is a mai Izraelben voltak háborúk, aztána nácik, fasiszták is őket utálták, aztána a komunisták is, ma meg szintén nem kevesen- lehet van velük is valami problema,
a másik hogy gárda vagy szoci vagy fidesz nem tök mindegy? azt mondja már meg valaki hogy a picsába fogunk innen kimászni? miért nincs egy nyamvadt politikus sem, se elemző, se okostojás aki fel merne állni elmondaná és mindenki beállna mögé
ez tisztára Néró-ha baj van tereljünk cirkuszt és kenyeret a népnek akkor el lesz foglalva saját magával( a cirkuszba is zsidók voltak:)) jaj nem zsidózok még rámsütnek valamit,
ja igen néha néha szivesen agyonverném azt a cigány köcsögöt amelyik a batár mercijéből kiordit a piacon a 80 éves nénire aki sétál át az uttesten hogy kurva anyád haladj már, de nem szolók merta végén még jöna csálád és agyon vernek engem is.

hülye szó de kéne valamit tenni, rendet, fegyelmet, és összefogást!

magyar vagyok pedig se jobbra sem balra nem húz a szivem csak a Magyarországért!

vydámbarak 2008.04.17. 17:20:44

Höm! Én nem menetelek felülről szervezett felvonulásban,mégsem leszek ott az alulról szerveződökben. Sőt semmilyen tömegben nem ohajtok fölolvadni.

HAZAFI 2008.04.17. 17:23:54

Prolitika, bocsanat, de moderalasi elved azutan jelent meg, hogy posztoltam. Remelem igy mar megfelel.

Kedves nagy hazafi barataim!
Szerintetek gyulolni a hazafiasag?
Szerintem inkabb akkor vagy hazafi, ha:
- rendesen fizeted az adodat;
- nem dolsz be minden reklamot es amikor vasarolsz neha preferalod a hazai manufakturat;
- hejjjesen tudsz irni, beszelni izes anyanyelveden;
- hazank vendegszeretetet kifejezven utbaigazitod a terkeppel kovalygo kulfoldieket, akkor is ha neger;
- nem probalsz meg minden aron rokkantnyugdijas lenni;
- felhivod a rendorseget ha latod amint kiramoljak a szomszed lakasat;
- segito jobbot (vagy balt) nyujtasz a jardan elesett neninek;
- nem toltod le a netrol a hazai filmeket es zeneket;
- kevesebbet tevezzel - helyette muzemban ismerkedsz hazank tortenelmevel;
- etc., etc., etc. (azt jelenti stb., stb., stb., kedves sotet baratom).

Kedves naci ****, akik igenis vagytok, es sajnos eleg sokan. Rettentoen sajnalom, hogy igy elbant veletek a termeszet. Annyira, hogy minden ertelemben ****** lett beloletek, akik nem mernek sajat korlatoikkal szembenezni, hanem az idegengyuloletben hepciaskodnak. Az is lehet, hogy nem a termeszet hibaja, hanem igaznak bizonyultak a cigaretta dobozon levo feliratok.
Nem tudunk rajtatok segiteni. Ilyenek vagytok, lassatok be.
Nem lesztek gazdagok soha - de nem baj, tenyleg nem az szamit.
Nem lesztek okosak sem, de ne aggodjatok, Isten egyforman szeret mindenkit.
Nem lesz soha egy jo elmenyetek, de ezen tudnatok valtoztatni. Oruljetek az eletnek, a tavasznak, a tavaszi viragoknak, barminek csak oruljetek, ***** barataim.

sto 2008.04.17. 17:25:27

ritkáááán? most ugye viccelsz??? elég kinyitni a 168 óra, az ÉS vagy akár a Magyar Narancs bármelyik számát, és lehet mazsolázgatni! Csak a példa kedvéért: a Szent Jobb az egyik liberális barátunk szerint "tetemcafat"...

vydámbarak 2008.04.17. 17:26:45

Én meg baloldalra tolodtam Szatyi amióta megláttam,hogy kik mondják magukat jobboldalinak.

nasab 2008.04.17. 17:27:00

Prolitika:Középút! Ésszel kéne csinálni, ebből is egy kicsit, abból is egy kicsit:)

Más:Valóban az egyik legnagyobb problémánk szerintem, hogy nincs jelenleg egyetlen alternatívát felmutatni képes politikai erő jelenleg. Amíg a jelenlegiek forgolódnak a kormánynál, addig nekünk nem lesz jobb soha.

kaczor 2008.04.17. 17:27:42

mit izgultok?
csodaferi úgy is megment benneteket. a zabrált villa lakói óvóan tárják kezüket az ország fölé, onnan a hegyről...
ha meg nem, akkor lehet újra kotorászni a bőröndök után. a rutin már meg van hozzá.
féljetek nyomik! félni jó... gerjesszétek! :D

vydámbarak 2008.04.17. 17:33:24

Na mindegy. Ebből az országból szerintem sosem lesz normális hely. Kár. _viszlát_

pillez54 2008.04.17. 17:38:50

szóval a múlt pénteki nem politikai megmozdulás volt, szerintem simán civil, az hogy feri elment, az meg az ő döntése, bár szerintem se használt a dolognak

pillez54 2008.04.17. 17:39:21

tehát hazafi a kérdésedre válaszolva ott lenne a helyem

pajzán gyula 2008.04.17. 17:51:11

Prolikám, bemutatkoztál elfogulatlan ostobaságaiddal. Amúgy tényleg a fontos dolgokkal kéne foglalkozni: hogy rabolták le az országot a komcsik a rendszerváltás előtt és után, élen a Fletó-féle KISZ-legényekkel.

szánalmas többség 2008.04.17. 17:51:17

Ha a Gárda feloszlik rendbe jön a gazdaság? Eltűnik a korrupció? Csökken az államadósság? Javul a közbiztonság? Vagy ehhez Orbánt is be kell tiltani? Szánalmasak vagytok...

aTony 2008.04.17. 18:05:06

A rendszerváltás hajnalán a nyiregyházi cigányasszony közölte, hogy igen, igen, az önkörmányzat újjítassa fel a kiégett lakását és bútort is vegyen bele (ez a módszer teljesen természetes volt eddig).

Volt rá eset, hogy a kisebbség felháborodottan közölte azért volt a gyilkosság a faluba mert (szerintük) a polgármester nem adott fejenkint 5000 ft segély (vagy mifenét, ők csak pénznek titulálták).

Az októberi események kapcsán megtörtént, hogy több civilruhás rendőr maga után csalta a "tüntetőket" és amint a mellékutczába értek jól el is fogták őket.

A rendőrség azt kap el akit akar.

p.s.: Itt kérem demokratikus diktatúra van. Akinek nem tetszik annak van igaza (Mi a különbség a kapitalizmus és a szocializmus között? A kapitalizmusban lehet falra hányni a borsót).

Cuba 2008.04.17. 18:06:19

2022-ben az országház lépcsőjén kérdezi Móricka Gazsitól: hallod-é te Gazsi,mit csináljunk ezzel a magyar kissebséggel? Hát erről ennyit

pillez54 2008.04.17. 18:06:51

sok sikert a blogodhoz! Rá kellene jönni, hogy azért mert te azt mondod hogy piros, más meg kék, attól még nem vagytok ellenségek

El Condor 2008.04.17. 18:08:39

Észrevettétek, hogy a jobboldaliaknak soha nincs egy épkézláv érvük ebben a témában? ha vki szót emel a náci propaganda ellen, nem cáfolják észérvekkel, hanem légbőlkapott blődliségeket ordibálnak, majd jön a komcsizás, zsidózás stb.

EZEK VAGYTOK TI! A NEMZETMENTŐ JOBBOLDAL!

El Condor 2008.04.17. 18:10:00

"több civilruhás rendőr maga után csalta a "tüntetőket" és amint a mellékutczába értek jól el is fogták őket"

Na eről beszélek!

Rá Dios 2008.04.17. 18:14:27

Azért van itt egykét agyament, aki írásban is tud üvöltözni. Pedig de régi dolog, hogy figyelni csendes szóra lehet, a másiktól csak a vérnyomás megy fel...

Kazár gárda...jaj nekem..:-)

pillez54 2008.04.17. 18:36:19

El Condor légyszíves ne te állapítsd meg az elvárandó viselkedési normát mikor egyszerű szélsőségeseket összekevered a sima jobboldallal: EZEK VAGYTOK TI! A NEMZETMENTŐ JOBBOLDAL!
ezen már tudni kéne túllépni

Yómagam 2008.04.17. 18:41:14

Inkább leszek náci mint undorító mocskos komcsi.

Rá Dios 2008.04.17. 18:42:24

A náci szó elé is tegyél legalább két jelzőt, ahogy a komcsi elé sem voltál rest. hadd halljam, mi sül ki belőle, te alulképzett ember...

pillez54 2008.04.17. 18:47:50

amúgy meg mindenki benyomhatná a gépén a power gombot, aki csak azért jön ide hogy mocskos komcsizzzon meg büdös nácizzon

Rá Dios 2008.04.17. 18:50:26

Na ja... Szatyisnak igaza van, de valahogy nem tetszik, hogy a jobboldal, amelynek szélsősége nincs is, ha mégis, akkor jogosan, de amúgy csak provokáció és ügynökök (a jó öreg hadügyér jut hirtelen eszembe a Gárdaavatón), szóval mindig arra hivatkozik, hogy valaki visszaütött. Nyugi kéne a fejekben végre.

ántikomonista 2008.04.17. 18:52:05

0000 náciveszély van. Az országra a rezsim jelent súlyos veszélyt nem néhányszáz náci.

pillez54 2008.04.17. 18:55:38

most a gárda is olyan hogy a demokratizmus vadhajtása és kész, azért jött létre mert valami nincs rendben, meg kell vizsgálni a kiváltó okokat és azt is hogy a gárda miért élhet tovább

ántikomonista 2008.04.17. 18:58:13

Gábor 2008.04.17. 16:16:34

Lefogadom partizán is tetszett lenni :)))

Rá Dios 2008.04.17. 19:03:42

Partizán?
A hetvenes évek pesti vicce: Két férfi, egy öreg, meg egy fiatalabb ül a partizán szövetség előszobájában. Az öreg megkérdi a fiatalabbat: Maga is spanyolos? Mire az: Most intézik!
(Spanyolos: a Spanyol polgárháború internacionalistája a köutársaságiak oldalán 1936-37 körül)

Manapság persze 56-os veteránszövetséggel kellene mesélni.

amos 2008.04.17. 19:16:00

Sok idióta ,jobboldali hazafira és baloldali nemzetrontóra,"rohadt zsidóra","büdös cigányra " ossza fel a nemzetet.Milyen alapon különböztetsz meg íly módon embereket,akik történetesen EGYÜTT alkotják a magyar népet?!
Minden szélsőséget elítélek,még ha néhány komplett barom szerint a NBH szervezi is.Ennyi mocskot,amit magyar magyarra szór!Szégyen,ezért nem haladunk előre semmit!Össze kellene fogni,ha tényleg a nemzet boldogulását akarjuk!Ha nem,akkor minek kell pofázni?Ez megy ezer éve!

pec 2008.04.17. 19:42:55

Imádom ezt a szöveget:
Az nem gáz, hogy Gyurcsány egy zsidótól kétszeresen elvett házban lakik..
Kiváncsi vagyok,ha egy fideszes lakna ilyen házban mit írnál.
Elfogult vagy.
Kettős mérce!!
Ha balos lakik nem gáz, ha jobbos náci?

Dr.Hook 2008.04.17. 20:07:35

A patriótizmust hírből sem ismeritek kedves felebarátaim? Szent István volt a jobbos,vagy Koppány ez itt a kérdés?Természetesen nem akarom a mai korcsokat hozzájuk hasonlítani,mégis jobban kéne ismernünk a múltat,de azt a győztesek írják, vagyis átírják. Lassan lejátszuk a spanyol polgárháborút magyarosan kamuba.

Statárium 2008.04.17. 20:17:54

Ma láttam egy óriásplakátot. "Zsidónak lenni jó" felirattal. Nem zsidónak lenni is jó. Bocs.

nemecsek 2008.04.17. 20:19:43

Robbantások a Fideszes lakásoknál, párt székháznál, Erősödő szélső jobb, lehalgatások-megfigyelések stb. mindnek" Duzzadt" szaga van.

inkvizítor 2008.04.17. 20:25:37

Ennyi Fasz ráérő kommentezőt!!!!!

húzás dolgozni, vagy szaporodni!!! :))

nem ti fogjátok megmenteni a pofázásotokkal az országot!!!!!!

DOLGOZZ (adózz is ) SZAPORODJ, és légy a családoddal (ha még nincs, akkor szerezz egyet) de ne írogassatok ennyi hülyeséget!!!!!

Statárium 2008.04.17. 20:27:08

Amos, te aki nem vagy idióta! A nemzet bizony osztódik. Hazafira, nemzetrontóra és zsidóra meg cigányra is. Pl. azt is örömmel olvashattam volna, hogy magyar zsidónak jó lenni. (Egyszer véget ér a kerítés, ami mentén,-két oldalán- ballagunk... meg kéne beszélni közös dolgainkat.)

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.04.17. 20:29:34

"A neonáci veszélyt sikerült visszavezetniük Gyurcsányra, hiszen neki állt érdekében elterelni a figyelmet a tényleges gondokról"

Legalább vannak akik _gondolkodnak_ ebben az országban.

Rá Dios 2008.04.17. 20:36:40

nagyon szürke a kutyus...

strucc 2008.04.17. 20:40:00

ez az egesz faji alapu megkulonboztetés a zsidóság ellen egy baromság, a zsidok gerjesztik, azert hogy allandoan a koztudatban lebegtessek "magukat", meg az ő hátrányos helyzetuket (ami nem létezik!) - a probléma igazából az hogy van egy provokálható - mondjuk igy identitásában sértett réteg - akik olymódón reagálják le az eseményeket, hogy azzal okot szolgáltatnak amugy nem létező problámákra, es viselkedésükkel a zsidók kedvére tesznek (pl kiabaljak hogy fuj bud.. zs.... stb, ezt imadjak, azonnal bekerulnek a mediaba azonnal indulhat a holobiznisz, azonnal nyoghetik, hogy milyen nehez sorsuk van, es hogy itt negativ megkulonboztetés van! - holott a lofa**t! - egyeket idióta provokátor tesz a tűzre....de a többség le se sza**a őket és ez az ami mégjobban tetszik, azt csinalnak amit akarnak, senki nem szól rájuk, ezért imádnak itt lenni...egy pofont nem kapnak de egy hangos szóra már 1000-rel gyülekeznek
mégis ez az egész csak színjáték, viszont amig a kettős mérce felülről erősen rátelepszik a társadalomra, addig ez mindig meglesz!
és bármikor előhuzhatjak a cilinderből mint aktuális produkciot amire megint mindenki azonnal felkapja a fejét...

azmeg a legnagyobb barom aki azt hiszi hogy a "betiltom" módszerrel mindent meg lehet oldnai, nincs gárda, tomcat, toroczkai, budaházi, orbán, fidesz, jobbik stb és minden megvan oldva, kitisztul az ég, kisüt a nap zöldülnek a mezők, ba**nak a nyulak, mindeki boldog? szép kis mese.

nem attól nem lesz társdalmi feszültség hogy betiltják...az elmult rendszer erről szolt, most egyesek nagyon szivesen látnák viszont - de akkor, hogy hívhatjak magukat liberálisoknak? mindeki tudja a választ, nekem szabad, neked nem.

és amig ez igy van, addig lesz balhé is

és erről fogunk beszélni nem arról hogy miként fogjunk össze és huzzuk ki magunkat a szarból

ez az egész csak azért jó hogy megossza a társadalmat

most is erről beszélünk, pedig nincs ilyen megkülönböztetés, azért mert pár tucat embernél van az még nem náciveszély a média fölkapja kiragad részelteket

ami viszont van a körülöttünk lévő egykét orszagban: magyarellenes megnyilvánulások sorozata.

ha egy zsidonak betörik az orra oriástüntetés, miniszterelnökkel (jó bocs be se tört csak a kirakat)

ha egy magyart megvernek délvidéken, akkor nyilatkozik a goncz hogy egyedi eset, lényegtelen ne foglakozzunk vele...lassan mar ott tartunk hogy a magyar verve jó, gyakoroljak ezt a ciganyok is akiket mi olyan nagyon elnyomunk hogy cserébe agyonnyomnak szó szerint...

és még van pofája valakinek a gárdával foglakozni...aki ezzel akar foglakozni az a valós problémákat nem akarja tudomásul venni

és ki foglalkozik velunk?
akik itt elunk és nem vagyunk zsidok es nem vagyunk ciganyok...

mi csak olyan rabszolgak vagyunk hogy mar midnekint kiszolgaljunk aki a levesünkbe köp, mert ha egy rossz szót merunk mondani egy zsidóra annak nemzetközi visszhangja van, tom lantos egyből idetelefonal es jól kioszt minket, ha meg ciganyt tessékelünk odébb akkor a family vet belénk vasvillát!
szoval ki fog veünk foglalkozni?

orban mi?
hahaha

nem tudom honnan indult a gárda, nem értek egyet a megnyilvánulásaikkal, a kinézetükkel, a viselkedésükkel,
de valaminek már történnie kellett...ez lett lehet ez is csak egy szabó albert, bácsfi dianna unokája... lehet...de valaminek történnie kell...mert en is sertve erzem magam ebben a kurva orszagban...

mellesleg ha egy fradi drukker tert volna be egy mtks "jegyirodaba" ahol kozlik vele hogy nincs fradis jegy, takaroggyá!, ott is betörik a kirakat...ja bocs mtk nem volt jó példa :)

Aki szereti a hazáját 2008.04.17. 22:08:39

Nőljetek már fel emberek!!! Volt itt 40 év kommunizmus, sikerült az országot csődbe vinni. Volt itt nyugodt jólét, mindnekinek kötelező volt dolgozni, és kapott is munkát ha akart. Persze az más kérdés, hogy nem sok dolga volt. Elég volt elvégezni a szakmunkásképzőt, vagy egyetemet, tök mindegy, és ha meg volt a papírja berakták valamelyik állami vállalathoz 600dik senkinek. Lóf***t sem kellett csinálni, mert a munka elvégzéséhez elég volt 1 ember, a többi, meg csak a f***át verte 8 órán keresztül. Aztán ez k****ra nem tetszett ám nekünk, mert nem volt líkúper farmerünk, meg mercédeszünk sem, csak orosz sz**unk, meg magyar s***unk, ami azé volt sz*r mert azzá tettük. Oszt csődbe ment az ország. nahát. erre lett faja kis rendszerváltás, oszt várta a sötét p***szt hogy jön a nyugat, oszt lesz minekünk kánaán. Hát nem lett. Mert sz*rból nem lehet várat építeni. Antallék megpróbálták, de nem ment. Aztán jött a horngyula, meg a bokros lajos, oszt lett itt megszorítás, nem is kicsi. Mi lett a vége? Csurrant a lé, de jöttek mások, oszt elb***ták az egészet. Ami meg maradt azt meg elhordták utána a többiek. A nép meg mit csinált? Rinyált, hogy nincs lóvé bazze! Há nem eztet igérték! Emberek DOLGOZNI KELL! Én nem védem a Gyurcsányt mert nem haverom, nem is rokonom. De! Ha nincs lóvé, akkor csinálni kell! Az adót be kéne fizetni mindenkinek becsületesen. Ha nincs lóvé az egészségügyben, akkor fizessük már ki azt a k**a vizitdíjat, mert nincs ingyen szolgáltatás. Ja hogy TB, mi? Oszt az a 6% mi a lónak a f***ára elegendő,he? Főleg ha az ország nagyobbik része olyan alacsony jövedelmű, hogy az ő 6%-a szinte egyenlő a 0val? Vagy a tandíj? Lassan nincs ebben az országban egy rendes szakmunkás. Csak a diploma az kell. Mert a meló az ciki. Nem azért van ennyi munkanélküli diplomás, mert a Gyurcsány rohadt komcsi, hanem azért mert mindenki ész nélkül diplomázik. Há bakker úgy vagyunk mi az értelmiséggel, mint Hofi az ágytálakkal. Aki ismeri azt a kabarét, az tudja miről beszélek. Én megértem, hogy nehéz elfogadni azt a tényt, hogy a boldogulásért tenni kell valamit, és egyszerűbb másokat hibáztatni, mert szarul alakult az életünk, de ez a kapitalizmus. És most már meg is untam az ész osztást. Abba is hagyom.

prolitika 2008.04.17. 22:12:40

Köszönöm mindenkinek, aki megtartotta a józan hangnemet, és tud emberien beszélgetni itt.
De milyen vicces, hogy "bántom" a nácikat, meg kritizálok egy jobbos műsort, és rögtön Gyurcsány bérencének kiáltanak ki. Más lehetőség nincs is :)
süti beállítások módosítása